12 Ağu 2012

"BEN"LE İLGİLİ MİDİR NEDİR???

Yazamıyorum... Sebep???

Hayatım hafifledi biraz sanırım ondan... İşimde asistanlarım var... Özgür'ün öğretmeni var her gün gelen....

Yakamı bırakmak istemese de hayat... Daha rahatım sanki... Kardeşimin rahatsızlığı bile o kadar hafif geldi ki.... Okusa kızacak biliyorum ama... Hastanedeyken hep eski anılar canlandı ve hep onlardan güç aldım, bu hiç bir şey değil, kötü bir şey yok... Beklerken bile ameliyathane kapısında : Buraya kadar her şey yolunda.... Buraya kadar her şey yolunda... Buraya kadar her şey yolunda.......

Özgür uçtu bu arada bensiz daha iyiymiş... Sanki ben hiç olmasaymışım... annesi olmasaymışım sanki.....

Yapabileceklerini bir ben biliyorum... Objektif bakabiliyorum ama bana genellikle inanmıyorlar... Halbuki benim çocuğum ve kayırmadan bakabiliyorum... Mesela ilk günler ben yapamıyorum deyip kızcağıza yemeğini yedirdi bizimki... ellerini yıkattı... şortunu çektirdi... Yapamadığından mı???? yoooo :) Sadece kurduğu hükümranlığı dışarıdan gelen "dış mihraklar" bozmasın diye :))))))))))

Fakat çalıştığı merkez yeni gelen öğretmeni aldı eğitiyor iş iyice raporlamaya döküldü... Özgür'ün işi zor yani :) Artık kimse yemiyor arkadaşın oscar'lık oyunculuklarını :)

Ben??? Ben bu arada okulu bitirdim... Üniversite mezunu oldum, hem de Sosyoloji... Hocalarım yazılarımla ilgileniyor ama bu aralıklarla ilgilenmek imkansız her akşam sağlam kafayla oturabilmek lazım başına... Nasıl yaparım??? Yaparım elbet... Yaparım... Yaparım... :)

Bu arada yaş oldu 37... Ölüm yakın hele ki arkamda bırakmak zorunda olduğum bir Özgür varken....

Kafayı çalıştırmak lazım... Hem de çok.... Böyle her fırsatta uyuşturmamak lazım....

Onu ve yaşamını garantiye almak lazım.... "Benden sonra tufan" olmaz!!! Özgür var!!!

Benden sonra Özgür var!!!! O ne olacak bakmak lazım....

Bilmek lazım.....

Hiç yorum yok: